Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Sabtu, 12 Disember 2015

Aku Lebih Rela Perit Mencari Titik Perubahan ,Jika Itu Temukan Aku Dengan Tuhan

Sedih hati ini hanya di diketahui oleh diri sendiri dan Allah SWT.. Aku dah banyak menyusahkan orang dalam suratan yang telah diberi oleh Allah SWT..Mampukah aku terima semua ini?
Isteri aku dahulu selalu pulang ke kampung setiap 2 minggu sekali tapi setelah mengenali aku dan aku telah terima RM 300k dari kakak ipar dia sebagai pelaburan dan telah lenyap sebegitu sahaja , Kini dia dah x balik ke kampung sedangkan aku tahu dia merindui family dia .. YA Allah , Tolong lah hambaMu yang daif ni... Aku amat rasa bersalah pada dia.. 

LAA HAULA WA LAA QUWWATA ILLAA BILLAH 

Mampukah aku YA ALLAH untuk selesaikan semua ini... Abang Azmat dan amir jugak telah susah akibat aku. Berikan aku kekuatan Ya Allah.. 


0 ulasan:

Catat Ulasan