Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Isnin, 7 Disember 2015

Hati Melambangkan Wajah

Hari ini 7/12/2015

Dari riyak muka wajah kekasihku sudah dapat dirungkaikan yang dia tengah susah hati,gundah gulana dan sedih atas sebab memiliki hutang jutaan ringgit yang perlu diselesaikan yang berpunca dari aku sendiri. Aku tidak mahu sebegini rupa kian terus menghantui perjalanan hidup mahupun dimimpi ..
Maafkan aku sayang .. Jika Allah memberi peluang untuk aku selesaikan semua hutang ini, aku tidak akan melibatkan sesiapa lagi kerna aku tidak sangup melihat susah hati di riyak wajah kamu dan rakan yang lain.. Aku bukan penipu namun semua ini telah berlaku mungkin atas sebab aku sendiri ataupun sudah suratan ... maafkan aku sayang..

Aku bukan tidak mahu bercakap dengan kamu sayang tapi aku takut kamu sedih dan risau, Hanya aku sahaja yang perlu mencari kekuatan untuk teruskan kehidupan..

0 ulasan:

Catat Ulasan