Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Rabu, 9 Disember 2015

Terpaksa Ceria Kerana Aku Ketua

Bangun dari tidur kebiasaannya aku akn mencari sebatang rokok terlebih dahulu untuk kecergasan lah kononnya..tapi hari ini rokok habis lalu ,isteri tercinta beli sebungkus Rokok Dunhill telah mengimbas waktu aku kenal si cinta hati di gerai burger , si cinta hati belikan aku rokok Dunhill sebab katanya tak bagus hisap rokok murah.. Sayangkan dia pada aku... padahal rokok sama ja bahayanya cuma rasanya berbeza.. Aku bukan tak mampu tapi memang aku dah rasa tidak mampu kerna aku mempunyai terlalu banyak hutang.. Aku nak bagitahu yang aku sayangkan dia.. Aku nak dia happy bukan buat-buat happy..aku terlalu sedih kerana melibatkan dia dalam masalah aku.
orang yang kau sayang takkan kau nak tengok dia derita kan?
Ya Allah , Hanya kepadaMU aku meminta berikan lah aku kebahgiaan dan lunaskan lah hutang-hutangku dengan segera ..


0 ulasan:

Catat Ulasan