Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Ahad, 13 Disember 2015

Dalam terang Bersembunyi

Hmmhm merajuk kerana terasa .. Tiada niat seribu bahasa,kerana mulut kekasaran melanda.Dengan Nama Allah bukan marah tapi tidak sengaja..wahai isteriku maafkan aku..Aku tak boleh lelapkan mata kerana kesalahan yang menimpa tadi..Aku tidak boleh berkata-kata karna semuanya Ada di dalam jiwa.. YA Allah,Jagakan hubungan kami sehingga nafas tiada lagi.. Dalam perjalanan mencari iman di hati pelbagai dugaan yang menanti, perjalanan aku ke kedai nori,bukan sengaja untuk mencari iman dihati..Selamat Bobo kekasih hati.. Entah lah isteriku ini baca atau tidak tapi aku harap aku dah tiada didunia ini,disinilah coretan sepanjang hidup aku agar menjadi peneman dia dikala sunyi. Terima kasih jika sabar dengan tingkah laku aku..

0 ulasan:

Catat Ulasan